Το matchpoint.com.gr  είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα του Matchpoint, το οποίο είναι ένα εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης και παροχής υπηρεσιών (service) εξοπλισμού τένις.

 Λειτουργεί με την υποστήριξη της εταιρείας: Μ.ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΤΟΥ-Α.ΜΠΑΝΕΛΛΑΣ ΟΕ και εδρεύει Στρατηγού Μακρυγιάννη 10 στο Γαλάτσι.

Όροι Χρήσης

Παρακάτω παραθέτουμε τους όρους που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του. Σκοπός του κειμένου αυτού είναι να ενημερωθείτε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας, ώστε να εξυπηρετηθείτε καλύτερα στην αναζήτηση και απόκτηση των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε από το κατάστημά μας.

Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος οφείλει να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τις παρακάτω παραγράφους καθώς και τις παραγράφους ''Τρόποι αποστολής'', ''Τρόποι πληρωμής'', ''Πολιτική επιστροφών -αλλαγών προιόντων'',  και σε περίπτωση διαφωνίας να επικοινωνήσει μαζί μας, αν επιθυμεί, για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση.

Πωλούμενα Είδη και Διαθεσιμότητα

  Το Matchpoint, ως εξειδικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών τένις, δραστηριοποιείται στην πώληση των σχετικών προιόντων με γνώμονα και απαραίτητη προυπόθεση τα παρακάτω:

  • Γνησιότητα
  • Άριστη ποιότητα
  • Ενημέρωση και διαθεσιμότητα τελευταίων τεχνολογιών
  • Εξειδίκευση και γνώση των προιόντων που εμπορεύεται
  • Ενημέρωση πελατών σχετικά με τις προδιαγραφές των προιόντων που εμπορεύεται και τα χαρακτηριστικά αυτών.

Οι περιγραφές και τα χαρακτηριστικά των προιόντων έχουν γραφτεί από το Matchpoint, το οποίο λαμβάνει υπόψιν στην εισαγωγή και περιγραφή του κάθε προιόντος τα χαρακτηριστικά που δίνει η κατασκευάστρια εταιρεία. Έπειτα, σε συνδυασμό με την προσωπική εμπειρία σε θέματα εξοπλισμού και προπονητικής, σας παραθέτει την περιγραφή που βρίσκετε δεξιά των φωτογραφιών, η οποία ενδέχεται να εμπεριέχει και προσωπικές απόψεις περί του προιόντος. 

Επίσης έχουν τοποθετηθεί φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Σε περίπτωση που η συσκευασία ενός προιόντος είναι διαφορετική από την φωτογραφία το Matchpoint ενημερώνει τον πελάτη γράφοντας στο κείμενο δεξιά από την φωτογραφία: ¨Ενδέχεται η συσκευασία να είναι διαφορετική από την φωτογραφία.¨ Το προιόν εννοείται πως δεν έχει καμία διαφορά.

Το Μatchpoint  κρατάει το δικαίωμα να μην προλάβει να ενημερώσει εγκαίρως την ιστοσελίδα του καταστήματος με στοιχεία που σχετίζονται με την διαθεσιμότητα των προιόντων. Αν και στόχος είναι η ιστοσελίδα να είναι 100% ενημερωμένη, σε περίπτωση που γίνει παραγγελία σε κάτι που τελικά δεν είναι διαθέσιμο η πληρωμή και η παραγγελία δεν θα γίνουν αποδεκτά από το κατάστημα. Έπειτα ο πελάτης θα ενημερώνεται  σχετικά με τον χρόνο διαθεσιμότητας μέσω mail ή τηλεφωνικά και θα γίνεται περαιτέρω συνεννόηση για την τοποθέτηση της παραγγελίας σαν backorder ή για την ακύρωση της.

Στην ιστοσελίδα υπάρχουν επίσης προιόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Τα είδη αυτά δεν έχουν δυνατότητα αγοράς παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας αφού επικοινωνήσετε μαζί μας. Τέλος, όσον αφορά την διαθεσιμότητα, το Matchpoint δεν υποχρεούται να έχει στο φυσικό κατάστημα τα προιόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος και για αυτό ο πελάτης στη περίπτωση που θέλει να δει  ένα προιόν που είδε στο site θα πρέπει να επιβεβαιώνει την διαθεσιμότητά του και στο φυσικό κατάστημα προτού το επισκεφτεί.

Όροι και Χρεώσεις Αποστολής

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική.

 Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Αν υπερβεί η εταιρεία μας, λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας ή φόρτου εργασίας, το χρονικό όριο των τριών ημερών οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη, ο οποίος διατηρεί το δικαίωμα να αποδεχτεί την καθυστέρηση ή να ακυρώσει την παραγγελία.

 Το Matchpoint δεν φέρει ευθύνη για πιθανή καθυστέρηση που οφείλεται στην μεταφορική εταιρεία.

 Η χρέωση των απλών πακέτων σε αγορές εως 99 ευρώ είναι 5,00 ευρώ.

Η αντικαταβολή σε αγορές εως 99 ευρώ χρεώνεται επιπλέον 2,00 ευρώ.

Η χρέωση στα κιβώτια μπαλών είναι 7,00 ευρώ ανά κιβώτιο ανεξαρτήτου ποσού παραγγελίας και αντικαταβολής.

Οι αποστολές σε αγορές άνω των 100 ευρώ γίνονται δωρεάν. Η αντικαταβολή σε αυτή την περίπτωση είναι επίσης δωρεάν.  Από την δωρεάν αποστολή εξαιρούνται τα κιβώτια μπαλών, στα οποία ισχύει η χρέωση των 7,00 ευρώ που αναφέρεται παραπάνω.

Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης θέλει να στείλουμε κάποιο προιόν με δικό του courier και δική του χρέωση μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω mail για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αλλαγή ενδεχομένως χρειάζεται στην παραγγελία του και στην χρέωση. Μπορεί επίσης να το σημειώσει στις παρατηρήσεις στην φόρμα παραγγελίας.

Αν κάποιος πελάτης θέλει να στείλει σε εμάς ρακέτες προς επιδιόρθωση ή κάποιο προιόν που επιθυμεί να επιστρέψει η χρέωση θα είναι 5,00 και ο τρόπος εξόφλησης θα γίνεται σε συνεννόηση με την εταιρεία μας. Αν η επιστροφή γίνεται λόγω λάθους αποστολής από την εταιρεία μας ή ελαττωματικού προιόντος η αποστολή θα γίνεται δωρεάν.(Περισσότερες πληροφορίες περί επιστροφής-αλλαγής προιόντων παρακάτω στο αντίστοιχο άρθρο)

Σε περίπτωση αποστολής σε δυσπρόσιτη ή απομακρυσμένη περιοχή, ανεξαρτήτως αν είναι με κανονική χρέωση ή δωρεάν, τα προϊόντα θα αποστέλλονται στο πλησιέστερο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής και θα παραλαμβάνονται από εκεί. Διαφορετικά,  κατόπιν συνεννόησης και αποδοχής της επιπρόσθετης χρέωσης από τον πελάτη, θα αποστέλλονται στην διεύθυνση που επιθυμεί ο ίδιος.

Έκδοση Παραστατικού

Τα προιόντα αποστέλλονται με απόδειξη λιανικής πώλησης. Αν κάποιος πελάτης επιθυμεί να κοπεί τιμολόγιο το αναφέρει στις παρατηρήσεις και μας αποστέλει ένα συνοδευτικό e-mail  με τα απαραίτητα στοιχεία.(Επωνυμία, Επάγγελμα, Διεύθυνση, ΔΟΥ, ΑΦΜ). Η διεύθυνση αποστολής θα είναι η διεύθυνση που θα δοθεί στην φόρμα παραγγελίας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Το Matchpoint σας προσφέρει τη δυνατότητα να ακυρώσετε μια παραγγελία η οποία έχει ήδη καταχωρηθεί. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω mail ή τηλεφωνικά εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ήδη αποσταλεί.

Αλλαγή-Επιστροφή Προϊόντων

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή-επιστροφή  του προϊόντος που έχει λάβει θα πρέπει εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αγοράς να επικοινωνήσει με το κατάστημα μέσω mail ή τηλεφωνικώς για να δηλώσει την επιθυμία επιστροφής προιόντος, το οποίο πρέπει και να επιστραφεί εντός 10 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αγοράς.

Αν το Matchpoint ευθύνεται για οποιοδήποτε λάθος σχετίζεται με το συγκεκριμένο προιόν (π.χ λάθος νούμερο, χρώμα, ελάττωμα στο προιόν) αναλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής από τον πελάτη προς το κατάστημα και την αποστολή  του προιόντος αντικατάστασης. Σε διαφορετική περίπτωση όλα τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αν το λάθος προέρχεται από το Matchpoint και το προιόν δεν απεστάλη σύμφωνα με την παραγγελία που δόθηκε να ζητήσει είτε την αλλαγή προιόντος είτε επιστροφή χρημάτων.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αλλαγές θα γίνονται αποδεκτές σε προιόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και εφόσον:

  • Δεν έχει  χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
  • Δεν έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, εγχειριδίων, οδηγιών κλπ

Εφόσον συντρέχουν τα παραπάνω το matchpoint προχωρά στην αλλαγή του προιόντος ή στην έκδοση πιστωτικού που ο πελάτης οφείλει να εξαργυρώσει εντός ενός μήνα.

Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται.

Τέλος, για οποιοδήποτε προιόν έχει ήδη χρησιμοποιηθεί, και πιθανολογείται εκ μέρους του πελάτη ότι είναι ελαττωματικό, υπεύθυνη για την απόφαση και την αλλαγή προιόντος είναι η κατασκευάστρια εταιρεία. Αν είναι προιόν που εισάγει το Matchpoint υπεύθυνη αντίστοιχα για την απόφαση αυτή είναι η εταιρεία μας. Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται έλεγχος και αν κριθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε  κακομεταχείριση, εσφαλμένη χρήση του προιόντος ή φυσιολογική φθορά τότε το προιόν αντικαθίσταται ή εκδίδεται πιστωτικό σημείωμα αν δεν υπάρχει διαθέσιμο προιόν αντικατάστασης.

Τα έξοδα αποστολής μέχρι τον έλεγχο προιόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αν κριθεί ότι το προιόν είχε πράγματι ελάττωμα τα έξοδα αποστολής που χρεώθηκαν θα επιστρέφονται στο πελάτη.